REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Dzień dobry!

Na początek przekazujemy nasze pełne dane rejestrowe jako sprzedawcy i usługodawcy:

MAG NOLLY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Grójecka 40/3, 02-320 Warszawa,
NIP: 7011164269, KRS: 0001057799, sąd rejestrowy: SĄD REJONOWY DLA M.ST. WARSZAWY
W WARSZAWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO,
kapitał zakładowy: 20 000,00 zł. 

W regulaminie zostały zawarte informacje m.in. o zasadach funkcjonowania serwisu, sposobie złożenia zamówienia prowadzącego do zawarcia umowy, szczegółach dotyczących realizacji zawartej umowy, rodzajach płatności dostępnych w serwisie, procedurze odstąpienia od umowy czy postępowaniu reklamacyjnym.

W razie jakichkolwiek uwag, pytań, wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail kontakt@magnolly.pl. W pilnych sprawach prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 785 465 225. 

Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów!

Zespół sklepu internetowego www.magnolly.pl


SPIS TREŚCI

 

§ 1. Definicje

§ 2. Postanowienia wstępne

§ 3. Usługi Elektroniczne dotyczące Serwisu

§ 4. Zawartość Serwisu

§ 5. Konto Użytkownika

§ 6. Złożenie zamówienia i zawarcie Umowy

§ 7. Przedsprzedaż

§ 8. Cena i płatności

§ 9. Realizacja zamówienia dotyczącego Towarów

§ 10. Zapis do Newslettera

§ 11. Powiadomienia SMS

§ 12. Odstąpienie od Umowy Konsumenta lub PNPK bez podania przyczyny

§ 13. Rękojmia za wady i odpowiedzialność za zgodność Towaru z Umową

§ 14. Wymiana lub naprawa Towaru niezgodnego z Umową

§ 15. Obniżenie Ceny lub odstąpienie od Umowy w przypadku Towaru niezgodnego z Umową

§ 16. Dane osobowe i pliki cookies

§ 17. Prawa własności intelektualnej

§ 18. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

§ 19. Reklamacje i wezwania

§ 20. Postanowienia końcowe

 

§ 1. Definicje

Na potrzeby Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Kupujący jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt;
  2. Kod Rabatowy – unikalny kod (ciąg znaków), który może zostać wykorzystany przez Kupującego do obniżenia Ceny;
  3. Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą Umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  4. Konto Użytkownika – zbiór zasobów i uprawnień w ramach systemu teleinformatycznego Serwisu przypisanych konkretnemu Kupującemu;
  5. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna wyposażona w zdolność prawną, w szczególności Konsument lub PNPK;
  6. Newsletter – wiadomości marketingowe e-mail, zawierające m.in. informacje o nowościach, promocjach lub Produktach związanych z Serwisem;
  7. Produkt – Towar;
  8. Przedsiębiorca na prawach konsumenta (PNPK)osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  9. Przedsprzedaż — proces zbierania przez Sprzedawcę zamówień na Produkty, które będą dostępne w sprzedaży od określonego terminu, i zawierania Umów przed planowanym terminem wprowadzenia Produktów do sprzedaży;
  10. Regulamin – regulamin sklepu internetowego www.magnolly.pl;
  11. Serwis – strona internetowa działająca pod adresem www.magnolly.pl i jej rozszerzeniami; 
  12. SprzedawcaMAG NOLLY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Grójecka 40/3, 02-320 Warszawa, NIP: 7011164269, KRS: 0001057799, sąd rejestrowy: SĄD REJONOWY DLA M.ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, kapitał zakładowy: 20 000,00 zł;
  13. Subskrybent - użytkownik Serwisu zapisany do Newslettera i/lub systemu powiadomień SMS;
  14. Towar – rzecz ruchoma oferowana przez Sprzedawcę w ramach Sklepu;
  15. Umowa – umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, której przedmiotem jest sprzedaż Towarów;
  16. Usługi Elektroniczne — wszelkie usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Kupującego za pośrednictwem Serwisu;


§ 2. Postanowienia wstępne

  1. Sprzedawca za pośrednictwem Serwisu świadczy Usługi Elektroniczne oraz prowadzi sprzedaż Produktów. Kupujący może dokonać zakupu Produktów wskazanych na stronach Serwisu lub określonych w ramach Przedsprzedaży. 
  2. Serwis nie służy do zawierania Umów pomiędzy Kupującymi.   
  3. Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Serwisu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.


§ 3. Usługi Elektroniczne dotyczące Serwisu

  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego Usługi Elektroniczne związane z korzystaniem z Serwisu polegające na zapewnieniu Kupującemu możliwości:
    1. przeglądania publicznie dostępnej zawartości Serwisu;
    2. złożenia zamówienia i zawarcia Umowy;
    3. zapisu do Newslettera (marketing e-mail);
    4. otrzymywania powiadomień SMS na podany numer telefonu (marketing SMS).
  2. Usługi Elektroniczne są świadczone na rzecz Kupującego nieodpłatnie. 
  3. Do korzystania z Usług Elektronicznych nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez sprzęt komputerowy lub oprogramowanie Kupującego. Wystarczające są:
    1. dostęp do Internetu,
    2. standardowy, aktualny system operacyjny,
    3. standardowa, aktualna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą plików cookies,
    4. posiadanie aktywnego adresu e-mail i/lub numeru telefonu.
  4. Zakazane jest podczas korzystania z Usług Elektronicznych dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Serwisie. 
  5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem z Serwisu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych Usług Elektronicznych, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  6. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Serwisu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Serwisu.
  7. Z uwagi na to, że Serwis stanowi system teleinformatyczny zarządzany przez Sprzedawcę, Sprzedawca może prowadzić prace techniczne i informatyczne, które mają na celu rozwój Serwisu oraz świadczenie Usług Elektronicznych na jak najwyższym poziomie.
  8. W ramach rozwoju Serwisu Sprzedawca może w szczególności:
    1. dodawać nowe funkcje oraz zmieniać lub usuwać istniejące funkcje w ramach Serwisu;
    2. wprowadzić Serwis na inny rodzaj urządzeń, np. na urządzenia przenośne;
    3. udostępnić aplikację związaną ze Serwisem. 


§ 4. Zawartość Serwisu

  1. Publicznie dostępna zawartość Serwisu zawiera treści takie tak jak teksty, zdjęcia, grafiki, nagrania audio, wideo.  
  2. Przeglądanie publicznie dostępnej zawartości Serwisu jest możliwe anonimowo, tj. bez podawania danych osobowych.
  3. Zawartość Serwisu podlega ochronie prawa autorskiego. 
  4. Szczegóły dotyczące własności intelektualnej są opisane w § 16 Regulaminu. 


§ 5. Konto Użytkownika

  1. Logowanie do Konta Użytkownika następuje poprzez podanie adresu e-mail w formularzu dostępnym w Serwisie, a następnie wpisanie otrzymanego na ww. adres jednorazowego kodu logowania.
  2. Logowanie do Konta Użytkownika wymaga podania danych osobowych niezbędnych w tym celu.
  3. Konto Użytkownika jest przypisane do adresu e-mail podanego przez Kupującego. 
  4. W Koncie Użytkownika są przechowywane informacje na temat Kupującego, w tym historia złożonych przez niego zamówień w Serwisie.  
  5. Kupujący jest zobowiązany zabezpieczyć dostęp do Konta Użytkownika przed dostępem osób nieuprawnionych, a ponadto jest zobowiązany nie udostępniać danych logowania żadnym osobom trzecim. 
  6. Kupujący może w każdej chwili usunąć Konto Użytkownika. Jeżeli Kupujący nie może odnaleźć w tym celu stosownej opcji po zalogowaniu się do Konta Użytkownika, powinien skontaktować się w tej sprawie ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail. Usunięcie Konta Użytkownika jest równoznaczne z usunięciem danych klienta z bazy danych Serwisu.


§ 6. Złożenie zamówienia i zawarcie Umowy

  1. Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.
  2. Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada Konto Użytkownika w Serwisie.
  3. Wszelkie opisy Produktów dostępne na stronach Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu właściwych przepisów prawa cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia Umowy. 
  4. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez dodanie do koszyka Produktów, które interesują Kupującego, a następnie zaakceptowanie (poprzez zaznaczenie checkbox) Regulaminu oraz Polityki prywatności i plików cookies, z którymi Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. Następnie, konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia następuje wybór metody płatności za zamówienie. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu lub Polityki prywatności i plików cookies, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą.
  5. W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
  6. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 4.
  7. Proces składania zamówienia kończy kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie. Kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie („Zamawiam i płacę”, ”Zapłać z PayPal” lub "Zapłać z Apple Pay”) stanowi złożenie przez Kupującego oferty nabycia wybranych Produktów od Sprzedawcy, na warunkach określonych w formularzu zamówienia. W przypadku wyboru usługi ekspresowej realizacji zakupu (przycisk PayPal i/lub Apple Pay, znajdujący się w górnej części strony realizacji zakupu), należy wypełnić formularz udostępniony przez wybranego dostawcę usługi oraz przejść niezbędne kroki bezpośrednio w jego systemie.
  8. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia otrzymania zamówienia, może:
    1. przyjąć ofertę złożoną przez Kupującego poprzez przyjęcie zamówienia do realizacji — w takim przypadku Umowa zostaje zawarta z chwilą doręczenia Kupującemu wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji,  
    2. może nie przyjąć oferty Kupującego i anulować złożone zamówienie — w takim przypadku Umowa nie zostaje zawarta, a Kupującemu są zwracane wszystkie płatności, o ile Kupujący ich dokonał na etapie składania zamówienia.  


§ 7. Przedsprzedaż

  1. Sprzedawca może organizować Przedsprzedaż w odniesieniu do niektórych rodzajów Produktów. 
  2. Produkty objęte Przedsprzedażą są wyraźnie oznaczane w ramach Serwisu jako Produkty dostępne w Przedsprzedaży. Na stronie takich Produktów Sprzedawca zamieszcza informację, od jakiej daty Produkty najprawdopodobniej będą przekazywane Kupującym (nadanie przesyłki). 
  3. Na potrzeby zawierania Umów w ramach Przedsprzedaży postanowienia § 5 stosuje się odpowiednio. 
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu, o którym mowa w ust. 2, szczególnie na skutek opóźnienia w dostarczaniu Produktu przez osoby trzecie (np. producentów). Sprzedawca będzie informował Kupujących o wszelkich zmianach terminów związanych z Przedsprzedażą, poprzez zamieszczenie informacji w Serwisie oraz wysłanie wiadomości e-mail, na adres podany przez Kupującego. 
  5. W przypadku, gdyby sprzedaż Produktów nie była możliwa na warunkach przewidzianych w Przedsprzedaży (np. dostawcy nie dostarczą odpowiedniej ilości lub rodzajów materiałów, nastąpi wzrost ceny materiałów itp.), Sprzedawca poinformuje Kupującego o tych okolicznościach. 
  6. Jeżeli Kupujący będący Konsumentem lub PNPK nie zgadza się na przedłużenie terminu dostarczenia Produktu lub zmianę warunków sprzedaży Produktu, może zrezygnować z nabycia Produktu, a Sprzedawca zwraca takiemu Kupującemu wszelkie płatności dokonane w ramach Przedsprzedaży. 


§ 8. Cena i płatności

  1. Dostępne metody płatności za zamówienie są opisane na stronie Serwisu oraz prezentowane Kupującemu na etapie składania zamówienia.
  2. Jeżeli Kupujący wybrał przy składaniu zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności w celu dokonania płatności za zamówienie. Istnieje również możliwość ekspresowej realizacji zakupu po kliknięciu w przycisk Express Checkout - PayPal lub Apple Pay, znajdujący się w górnej części strony realizacji zakupu. Wówczas, przekazanie danych do płatności oraz realizacja zamówienia nastąpi poprzez wybranego dostawcę usługi.
  3. Płatności elektroniczne (w tym szybkie przelewy, płatności kartą płatniczą, blik oraz za pośrednictwem portfeli elektronicznych) są obsługiwane przez serwis Przelewy24 (PayPro S.A.), system PayPal [PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.] oraz system Stripe (Stripe Payments Europe, Limited). Użytkownik ww. systemów płatności ma możliwość wyboru preferowanej formy płatności, w ramach dostępnych opcji.
  4. Jeżeli Kupujący prosi o wystawienie faktury, jest ona doręczana Kupującemu drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia. 
  5. Wszystkie Ceny podane na stronach Serwisu są cenami brutto.
  6. Sprzedawca jest uprawniony do udzielenia Kupującym rabatów, obniżek lub innych preferencji związanych z Ceną według własnego wyboru, w szczególności w ramach organizowanej akcji promocyjnej. Szczegóły akcji promocyjnych określają odrębne regulaminy akcji promocyjnych. Kupującemu nie przysługuje prawo żądania rabatów, obniżek lub innych preferencji, które nie wynikają z akcji promocyjnej. 
  7. Kupujący, który posiada Kod Rabatowy, może wykorzystać go przy składaniu zamówienia, podając Kod Rabatowy w przeznaczonym do tego miejscu, zgodnie z instrukcjami dostępnymi na stronie formularza zamówienia. Zastosowanie Kodów Rabatowych może być ograniczone wyłącznie do określonych Produktów lub grupy Produktów, zgodnie z informacjami przekazywanymi przy okazji udostępnienia danego Kodu Rabatowego. Możliwość skorzystania z określonego Kodu Rabatowego może być ograniczona w czasie, zgodnie z informacjami przekazywanymi przy okazji udostępnienia danego Kodu Rabatowego. Kody Rabatowe mogą być udostępniane w różnych okolicznościach, np. w zamian za zapis do Newslettera, jako nagroda w konkursach organizowanych przez Sprzedawcę, jako prezent dla Kupującego itp. 
  8. W każdym przypadku informowania o obniżeniu Cen Produktów Sprzedawca obok informacji o obniżonej Cenie zamieszcza również informację o najniższej Cenie Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej Cenie Sprzedawca zamieszcza również informację o najniższej Cenie Produktu, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki. 


§ 9. Realizacja zamówienia dotyczącego Towarów

  1. Realizacja zamówienia polega na skompletowaniu zamówionych Towarów, zapakowaniu ich w celu dostawy do Kupującego oraz nadaniu przesyłki do Kupującego zgodnie z wybraną przez Kupującego formą dostawy zamówienia. 
  2. Koszt dostawy Towaru ponosi Kupujący, chyba, że coś innego wynika z informacji zaprezentowanej Kupującemu w Serwisie.
  3. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do Kupującego (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem). W przypadku dostawy za pośrednictwem przewoźnika Sprzedawca informuje Kupującego o przygotowaniu Towaru do wysyłki oraz przekazaniu przesyłki przewoźnikowi. Dokładny termin dostarczenia Towaru określa przewoźnik, chyba że przewoźnik umożliwia Kupującemu dokładne określenie daty i godziny dostarczenia przesyłki. Jeżeli przewoźnik udostępnia taką funkcjonalność, Sprzedawca przekazuje Kupującemu dane potrzebne do monitorowania transportu Towaru, w szczególności link do strony internetowej przewoźnika lub do aplikacji przewoźnika.
  4. Kupujący jest obowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli Kupujący stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towarów, jest obowiązany dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, np. w postaci spisania protokołu szkody (art. 545 § 2 k.c.)
  5. Czas realizacji zamówienia jest wskazany przy każdym Towarze. Zamówione Towary powinny zostać wydane Konsumentowi lub PNPK w terminie do 30 dni, chyba że w opisie Towaru został wyraźnie oznaczony przez Sprzedawcę dłuższy termin. W takiej sytuacji, składając zamówienie, Kupujący wyraża zgodę na dłuższy termin realizacji zamówienia wynikający z opisu Towaru. 
  6. Jeżeli Kupujący zamawia Towary z różnym czasem realizacji, dla Sprzedawcy wiążącym terminem realizacji całości zamówienia jest ten najdłuższy spośród wszystkich Towarów wchodzących w skład zamówienia, przy czym Sprzedawca może zaproponować podział zamówienia na kilka niezależnych przesyłek w celu przyspieszenia czasu realizacji w odniesieniu do części Towarów.


§ 10. Zapis do Newslettera

  1. Zapis do Newslettera wymaga wypełnienia i przesłania formularza dostępnego w Serwisie lub akceptacji zgody marketingowej (checkbox) na stronie realizacji zakupu, a także podania danych osobowych niezbędnych w tym celu.
  2. Newsletter zawiera różnego rodzaju treści marketingowe - przede wszystkim informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Sprzedawcy. Na podstawie wymienionej w ust. 1 zgody, Sprzedawca może w ramach Newslettera przesyłać Subskrybentowi także powiadomienia e-mail (m.in. o ponownej dostępności produktu, niskim stanie magazynowym produktu, porzuconym koszyku).
  3. Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera używając linku przesłanego w otrzymanej od Sprzedawcy wiadomości e-mail. W każdym przypadku możliwe jest również bezpośrednie zgłoszenie chęci zaprzestania otrzymywania Newslettera poprzez adres e-mail: kontakt@magnolly.pl
  4. W Polityce prywatności i plików cookies znajdują się bardziej szczegółowe wyjaśnienia w zakresie zbierania oraz przetwarzania informacji związanych z Newsletterem.


§ 11. Powiadomienia SMS

  1. Po podaniu prawidłowego numeru telefonu oraz wyrażeniu zgody na otrzymywanie powiadomień SMS, Subskrybent zgadza się na otrzymywanie informacji marketingowych od Sprzedawcy (m.in. o promocjach, ponownej dostępności produktu, niskim stanie magazynowym produktu).
  2. Częstotliwość otrzymywania powiadomień jest zmienna, udzielenie zgody nie jest warunkiem zakupu. Powiadomienia SMS mogą być odbierane także przez numery lub urządzenia zarejestrowane na różnego rodzaju listach/usługach/aplikacjach blokujących telemarketing.
  3. W przypadku chęci zaprzestania otrzymywania powiadomień, Subskrybent może zrezygnować odpisując „STOP” na numer telefonu z którego otrzymał wiadomość lub skorzystać z linku przesłanego przez Sprzedawcę w wiadomości SMS. Alternatywne metody wypisu (np. użycie innego wyrazu niż „STOP”) nie będzie skuteczne.
  4. Koszt wysyłki powiadomień leży po stronie Sprzedawcy, z wyjątkiem ewentualnych opłat nałożonych przez operatora po stronie Subskrybenta (mogą to być opłaty za wiadomość lub transfer danych).
  5. W każdym momencie możliwa jest zmiana usługi lub numeru telefonu, z którego wysyłane są powiadomienia SMS,. Subskrybent powiadomień zostanie o tej zmianie poinformowany. Wiadomości o chęci zaprzestania otrzymywania powiadomień mogą nie zostać przetworzone przez poprzedni numer lub usługę. W każdym przypadku możliwe jest bezpośrednie zgłoszenie chęci zaprzestania otrzymywania powiadomień poprzez adres e-mail: kontakt@magnolly.pl
  6. W dozwolonym prawem zakresie, Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wszelkie przypadki nieudanego, opóźnionego lub przekierowanego przesyłu informacji, a także ewentualnego błędu w jej treści - a w konsekwencji podjęcia lub braku podjęcia przez Subskrybenta decyzji.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usuwania z bazy numerów telefonów, co do których posiada uzasadnione podejrzenie nadużycia (np. wykorzystanie botów, podawanie fikcyjnych numerów telefonu).
  8. W Polityce prywatności i plików cookies znajdują się bardziej szczegółowe wyjaśnienia w zakresie zbierania oraz przetwarzania informacji związanych z powiadomieniami SMS.


§ 12. Odstąpienie od Umowy Konsumenta lub PNPK bez podania przyczyny

  1. Konsument lub PNPK ma prawo odstąpić od Umowy, która była zawarta za pośrednictwem Serwisu, bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub PNPK, lub wskazaną przez Konsumenta lub PNPK osobę trzecią, inną niż przewoźnik. W przypadku, gdy Umowa obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin na odstąpienie od Umowy liczy się od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, jego partii lub części.
  2. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w stosunku do Umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta albo PNPK lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    3. w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  3. Aby odstąpić od Umowy, Konsument lub PNPK musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład poprzez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną.
  4. Konsument lub PNPK może skorzystać z Wzoru formularza odstąpienia od Umowy, udostępnionego w Serwisie, jednak nie jest to obowiązkowe. 
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Konsument lub PNPK wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi lub PNPK prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. 
  6. Konsument lub PNPK ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
  7. Konsument lub PNPK ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  8. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub PNPK wszystkie otrzymane od Konsumenta lub PNPK płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub PNPK sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przy składaniu zamówienia), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy.
  9. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub PNPK wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument lub PNPK nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  10. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta lub PNPK, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub PNPK do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub PNPK dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  11. Konsument lub PNPK ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawcy przysługuje prawo dokonania potrącenia swojej wierzytelności wobec Kupującego z tego tytułu zgodnie z art. 498 Kodeksu cywilnego i następne.


§ 13. Rękojmia za wady i odpowiedzialność za zgodność Towaru z Umową

  1. Rękojmia za wady Towarów, o jakiej mowa w przepisach Kodeksu cywilnego, jest wyłączona w przypadku Umów sprzedaży Towarów, które są zawierane przez Kupujących innych niż Konsument lub PNPK. 
  2. Do Umów sprzedaży Towarów, które są zawierane przez Konsumenta lub PNPK, stosuje się przepisy o odpowiedzialności za zgodność Towaru z Umową, które są zawarte w ustawie o prawach konsumenta, z uwzględnieniem postanowień Regulaminu.  
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta oraz PNPK za zgodność Towaru z Umową. Zgodność Towaru z Umową ocenia się zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. 

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.


§ 14. Wymiana lub naprawa Towaru niezgodnego z Umową

  1. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Konsument lub PNPK może żądać jego naprawy lub wymiany.
  2. Sprzedawca może:
    1. dokonać wymiany, gdy Konsument lub PNPK żąda naprawy, lub
    2. dokonać naprawy, gdy Konsument lub PNPK żąda wymiany,jeżeli doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub PNPK jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
  3. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić wymiany lub naprawy w celu doprowadzenia do zgodności Towaru z Umową.
  4. Konsument lub PNPK udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie, a Sprzedawca odbiera go na swój koszt. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
  5. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie, nie dłuższym niż 21 dni, od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta lub PNPK o braku zgodności Towaru z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub PNPK, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Konsument lub PNPK go nabył. 


§ 15. Obniżenie Ceny lub odstąpienie od Umowy w przypadku Towaru niezgodnego z Umową

  1. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Konsument lub PNPK może złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
    1. Sprzedawca odmówił naprawy lub wymiany Towaru zgodnie z § 13 ust. 3;
    2. Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową;
    3. brak zgodności Towaru z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową;
    4. brak zgodności Towaru z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków, o których mowa w § 13 ust. 1;
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub PNPK.
  2. Obniżona Cena musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową.
  3. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub PNPK kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia Ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub PNPK o obniżeniu Ceny.
  4. Konsument lub PNPK nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową jest istotny.
  5. Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy Konsument lub PNPK może odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta lub PNPK wraz z Towarami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument lub PNPK zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z Umową.
  6. W razie odstąpienia od Umowy Konsument lub PNPK niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub PNPK Cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
  7. Sprzedawca dokonuje zwrotu Ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub PNPK, chyba że Konsument lub PNPK wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


§ 16. Dane osobowe i pliki cookies

  1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
  2. Serwis wykorzystuje technologię plików cookies. 
  3. Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies opisane zostały w Polityce prywatności i plików cookies dostępnej w Serwisie.


§ 17. Prawa własności intelektualnej

  1. Sprzedawca poucza Kupującego, że wszelkie treści dostępne na stronach Serwisu oraz elementy Produktów (np. projekty graficzne produktów) mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy lub innym podmiotom uprawnionym, a także bazy danych chronione na podstawie przepisów o ochronie baz danych.
  2. Sprzedawca poucza Kupującego, że eksploatacja treści objętych prawami autorskimi lub korzystanie z baz danych przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy lub innego podmiotu uprawnionego, z wyjątkiem korzystania w ramach dozwolonego użytku, stanowi naruszenie praw własności intelektualnych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
  3. Sprzedawca może zawrzeć z Kupującym odrębną umowę licencyjną związaną z korzystaniem przez Kupującego z treści lub baz danych należących do Sprzedawcy (np. poprzez wykorzystywanie fotografii produktowych, posługiwanie się opisami Produktów itp.). W celu zawarcia takiej umowy Kupujący powinien zwrócić się do Sprzedawcy z propozycją zawarcia umowy licencyjnej, informując Sprzedawcę w szczególności o celach, w jakich zamierza korzystać z treści lub baz danych należących do Sprzedawcy, oraz o zakładanym czasie korzystania. Po otrzymaniu takiej propozycji Sprzedawca przedstawi ofertę zgodnie z własną polityką licencyjną.


§ 18. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma między innymi możliwość:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej Umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  1. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument może szukać na stronie internetowej:
    http://polubowne.uokik.gov.pl.
  2. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem:
    http://ec.europa.eu/consumers/odr
    . Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.


§ 19. Reklamacje i wezwania

  1. Każdemu Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Serwisu lub wykonaniem Umowy. W celu ułatwienia Konsumentowi lub PNPK realizacji uprawnień związanych z odpowiedzialnością Sprzedawcy za zgodność Towaru z Umową, Sprzedawca przygotował w Serwisie Wzór formularza reklamacyjnego, którym Konsument lub PNPK może się posłużyć.
  2. Reklamacje należy zgłaszać do Sprzedawcy na adres mailowy kontakt@magnolly.pl.
  3. Reklamacje Kupujących rozpatrywane będą na bieżąco, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacji.
  4. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Kupującego na kontakt podany przez Kupującego podczas składania reklamacji.


§ 20. Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany Cen w Serwisie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków Umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie z ważnych powodów takich jak:
    1. zmiana warunków dostarczania Produktów lub Usług Elektronicznych;
    2. konieczność dostosowania Regulaminu do zmian prawnych;
    3. konieczność dostosowania Regulaminu do decyzji, wyroku lub innego orzeczenia właściwego sądu lub organu państwowego;
    4. konieczność spełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Sprzedawcy;
    5. konieczność dodania do Serwisu nowych funkcji, związanych z rozszerzeniem zakresu działalności Sprzedawcy;
    6. zmiany redakcyjne.
  3. Jeżeli Sprzedawca posiada adres elektroniczny Kupującego, Kupujący otrzyma wiadomość e-mail z informacją o zmianie Regulaminu. 
  4. Do Umów sprzedaży Towarów stosuje się Regulamin obowiązujący w chwili zawarcia Umowy.
  5. W przypadku Usług Elektronicznych, jeżeli Kupujący nie akceptuje zmiany Regulaminu, może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów zrezygnować z korzystania z Usług Elektronicznych, np. zrezygnować z otrzymywania Newslettera/powiadomień SMS, zaprzestać przeglądania publicznie dostępnej zawartości Serwisu. 
  6. Zmiany Regulaminu nie wpływają na prawa nabyte przez Kupującego przed dniem wejścia zmiany w życie.
  7. Wszelkie spory związane z Umowami zawieranymi za pośrednictwem Serwisu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów oraz PNPK, w przypadku których właściwość sądu ustalana jest na zasadach ogólnych. 
  8. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15.02.2025.
  9. Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu udostępnione są do pobrania w Serwisie.

 

Poniżej wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne do pobrania w formacie .pdf:

Regulamin sklepu internetowego - wersja od 15.02.2025 (aktualnie obowiązująca)

Regulamin sklepu internetowego - wersja od 15.04.2024

Regulamin sklepu internetowego - wersja od 01.04.2024